נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כל מה שתצטרכו לדעת על אקסטרים בדובאי

דובאי מפורסמת בזכות היותה המקום המושלם לחופשה בלתי נשכחת – מלונות ברמה בינלאומית, אוכל מעולה, סצנת בילוי שוקקת חיים ואטרקציות למשפחה כולה. בין האטרקציות המעולות שמציעה דובאי למבקריה, תמצאו לא מעט אטרקציות אקסטרים השמורות לאמיצים בלבד – סקרנים? ריכזנו לפניכם את כל מה שצריך לדעת.

 

אטרקציות אקסטרים בדובאי

בדובאי יש מגוון עצום של פעילויות, אך היא ידועה בעיקר בזכות אטרקציות אקסטרים שיעלו לכם את רמות האדרנלין בדם ויהפכו כל חופשה לבלתי נשכחת. אז אם אתם בקטע של בחינת הגבולות העצמיים ומחפשים אחר חוויות בלתי שגרתיות – המשיכו לקרוא או היכנסו לעוד פרטים באתר דובאי המרכז את הטיפים הכי שווים על העיר הנוצצת.

 

4 אטרקציות אקסטרים מומלצות

סקי דובאי

דובאי ידועה כמקום חם ולח במשך חלק ניכר מהשנה, אז דמיינו לעצמכם את השחרור וההקלה כשתיכנסו למתחם אשר מהווה אתר סקי פעיל, עם מדרונות גלישה למתחילים ומנוסים, המתאימים לבודדים עד קבוצות ובקיצור – לכולם. עוד במתחם – בית ספר לגלישה, מקפצות, מזחלות שלג, פינגווינים ועוד. לגבי ציוד – ניתן לשכור במקום.

ספארי מדבר

בשינוי אווירה חד, ספארי מדבר מתאים למי שרוצים להתמסר לחום ולהכיר את דובאי האמיתית – דיונות זהובות, חיות מדבר מסקרנות, רכיבה על גמלים, גלישת חולות, שקיעה רומנטית, אירוח בדואי ועוד ועוד. תוכלו להרכיב את הטיול המושלם עבורכם, למשך כמה שעות ואפילו לבלות את הלילה. העיקר, אל תשכחו מצלמה.

צניחה חופשית

אם תמיד חלמתם על צניחה חופשית ולא היה לכם אומץ – נופיה המדהימים של דובאי הם הזדמנות לעשות זאת. שימו לב – בין גילאים 12-17 יש צורך בנוכחות הורה והצגת דרכון, ישנה מגבלת משקל (לרבות בגדים ונעליים) – עד 90 ק"ג לנשים (BMI מקסימלי 27.5) ו-100 לגברים (BMI מקסימלי 30) ונוסף לאלה, חל איסור לצרוך אלכוהול, סמים או לבצע צלילת עומק 24 שעות טרם הצניחה.

חדר זעם (The smash room)

עוד משהו שתמיד חלמתם לעשות אבל נמנעתם ממנו – להטיח צלחת ברצפה, לשבור את מסך הטלוויזיה עם גרזן ולצרוח בפראות תוך כדי. בחדר הזעם של דובאי תוכלו לשבור מכל הבא ליד ואף אחד לא ישפוט אתכם. האמינו לנו, מדובר בחוויה משחררת במיוחד.

אקסטרים בדובאי – למי זה מתאים?

לכל אטרקציה מגבלות משלה אבל בגדול, אטרקציות האקסטרים של דובאי מתאימות לכל מי שרוצה לאתגר את עצמו, לפרוק אנרגיות וליהנות במקסימום. נוסף לאלה יש לא מעט אטרקציות מרגשות שמתאימות למשפחה כולה, כמו למשל אומגה, פארקי מים, פארקי שעשועים, ספורט ימי, טיסה בכדור פורח, סיור במסוק, נקודות תצפית ועוד.

לסיכום, חופשה בדובאי היא הכל, למעט משעממת. יש בה אטרקציות מנצחות שיעיפו לכם את הסכך ואם אתם בקטע, כדאי שתזמינו כרטיסים מראש ותחסכו זמן יקר ולא מעט כסף.

אטרקציות אקסטרים בדובאי

מה היה לנו עד עכשיו?