נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חמש אטרקציות בתאילנד לחובבי אקסטרים!

כשאנחנו חושבים על תאילנד אנחנו חושבים על חופים קסומים, מסז׳ים ומנוחה – לא בדיוק אקסטרים. אבל האמת היא שלארץ המדהימה הזו יש לא מעט אטרקציות מדהימות לחובבי האקסטרים. בנופים המדהימים ומעוררי ההשראה דברים כגון ראפטינג, באנג׳י ואפילו שחייה עם כרישים הופכים לחוויה של פעם בחיים. אז אם אתם חובבי האקסטרים תדעו שלתאילנד יש ממש צד פרוע ולא רק במסיבות!
אספנו לכם את האקסטרים הכי מומלץ ואיכותי בתאילנד. קדימה מתחילים!

 

צניחה חופשית

נתחיל בצניחה חופשית, פעילות מדהימה בכל מקום בעולם אבל בנופים המשוגעים של תאילנד הקפיצה החופשית מקבלת ערך מוסף והופכת להיות ממש פנטסטית. תרגישו כאילו אתם קופצים בתוך חלום! חשוב לבחור בחברה מנוסה וידועה כי בטיחות זה הדבר הכי חשוב בקפיצה חופשית. יחסיצ מדובר באטרקציה יקרה כ1000 שקל בחברות הטובות אבל זו באמת חוויה מטורפת ששווה כל שקל!

צניחה חופשית

קפיצת באנג'י

אם אם חובבי באנג׳י וזרם האדרנלין העצום שזורם בגוף בקפיצה עושה לכם את זה, תוכלו למצוא בתאלינד את המקומות עם הנופים הכי יפים לבצע את הקפיצה המשוגעת הזו! ישנם כל מיני מוקדים בתאילנד אבל אנחנו ממליצים לקפוץ בצ׳אנג מאי או בפאטייה – שם יש חברות מנוסות וותיקות המציעות מגוון גבהים.

 

צלילה עם כרישי לויתן

זה נשמע ממש מפחיד אבל האמת היא שאלה כרישים שניזונים בעיקר מפלנקטון ולא תסכנו את חייכם בצלילה איתם. מדובר באחת החוויות המרגשות והמדהימות ביותר. כרישי הלוויתן הם חיה עצומה, הגודל שלהם מגיע עד לעשר מטר! השחייה לצידם היא חוויה פלאית מכוכב אחר. כדי לצלול עם יצורי הפלא האלה תסעו לפארק הלאומי מו קו סורין (Mu Koh Surin National Park) החודשים בטובים ביותר לצלול הם בין פברואר ואפריל, אחרי אפריל הפארק נסגר וחוזר שוב לפעילות בפברואר.

צלילה עם כרישי לויתן

ראפטינג

ראפטינג היא אטרקציה כיפית במיוחד, היא מערבת מים עם אדרנלין ועבודה קבוצתית כך שגם אם תבואו לבד, בטח תצאו עם חבר או שניים. המקומות הכי טובים לראפטינג הם באיזור צ׳אנג מאי שם תוכלו לבחור בין טיולים יום בני שעתיים שלוש לבין טיולים עם לינה בשטח. תוכלו גם להתאים את רמת הקושי והאקסטרים שתרצו.

חשוב להתאים את הרמה הנכונה עבורכם כך תדעו: רמת הזרימה נמדדת בין אחד לחמש לפי רמת הקושי – חמש מוגדר למקצוענים. אטרקציה מאד מומלצת כי זו דרך נפלאה לחקור את הנופים המדהימים של תאילנד והפעם דרך הנהר.

 

טיפוס הרים

אם אתם חובבי טיפוס הרים תתפלאו לגלות שבתאילנד יש כמה מהאתרים המהממים ביותר לטיפוס הרים מאתגר ויפיפה! חפשו את ריילי ביץ׳ באיזור קראבי (סירת טקסי מאחד החופים באיזור יקח אתכם לריילי) ריילי ביץ׳ שווה ביקור בפני עצמו שכן הוא אחד המקומות היפים ביותר בתאילנד. שם תוכלו לטפס על הרים מחודדים שמתחתכם ים כחול צלול ועצי קוקוס בכל פינה. חוויה מדהימה ומומלצת!

חמש אטרקציות בתאילנד לחובבי אקסטרים!

מה היה לנו עד עכשיו?