נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חו"ל זה אנחנו: הכירו 4 אטרקציות וסיורים ייחודיים באיטליה

תיירים רבים מחשיבים את איטליה כיעד החופשה האולטימטיבי – יש בה אוכל מצוין, נופים עוצרי נשימה, סצנת שופינג משובחת, חיי לילה תוססים ושפע אטרקציות לגדולים ולקטנים. מתכננים חופשה באיטליה? יש המון לראות ולעשות, אז ריכזנו לפניכם כמה סיורים מסקרנים שיאפשרו לכם להכיר את איטליה בצורה ייחודית ומרתקת והכל בעברית.

 

המדינה הקטנה בעולם – הוותיקן

מדינת הותיקן ללא ספק נמנית בין מוקדי התיירות הכי מפורסמים בעולם וככזו, מדי שנה פוקדים אותה עשרות מיליוני תיירים סקרנים המתעניינים באוצרותיה המרהיבים וההיסטוריה המורכבת שעומדת מאחוריה.

סיור בותיקן בעברית יאפשר לכם להכיר את הנקודות המעניינות ביותר במוזיאון הענק, דרך מסלול שעובר בחדרים החשובים, בהם יצירות אמנות של אמנים מפורסמים כמו מיכלאנג'לו, ואן גוך ומארק שגאל, אוספים מרהיבים, ולא פוסח על המקום המסקרן ביותר – הקאפלה הסיסטינית.

משך הסיור: 3.5-4 שעות.

המדינה הקטנה בעולם – הוותיקן

בעקבות האמנות של פירנצה

איטליה ידועה בזכות סצנת אמנות מפותחת המשתרעת על פני מאות רבות, במהלכן נולדו בה וצמחו ממנה אמנים שלימים הפכו לבעלי שם שאין אחד שלא מכיר. בין המקומות הפוריים ביותר מבחינה אומנותית, נמצאת העיר פירנצה היפהפייה.

סיור בפירנצה יאפשר לכם להכיר לעומק את ההיסטוריה המקומית, החל מתקופת ימי הביניים, אז התפתחו בה אמנים דגולים שהשאירו חותמם, בין היתר, בכנסיות העיר – סנטה מריה נובלה, סנטה טריניטה ועוד.

במהלך הסיור תוכלו להתרשם מיצירות אלה – ציורי קיר, פסלים ויצירות אמנות מפוארות נוספות, לצד הסבר מרתק בגובה העיניים, עם אנקדוטות פיקנטיות והכל בעברית.

משך הסיור: 3 שעות.

 

סיור חוף בטוסקנה

בין אם אתם נהנים מטיול כוכב בטוסקנה היפהפייה או הגעתם אליה במהלך קרוז חלומי, סיור חוף הוא הזדמנות חד פעמית להכיר אותה מזווית מרעננת, לשמוע הסברים מרתקים על ההיסטוריה שלה ועל האתרים החשובים בה, ולחוות את אחד המקומות המרשימים ביותר בעולם, בכמה שעות.

במהלך הסיור תוכלו להתרשם מיופייה המהפנט של טוסקנה, להכיר את סצנת האמנות שלה, ליהנות מהמרחבים הבלתי נגמרים שלה וכמובן – לקבל טעימה (תרתי משמע) מהאוכל הטעים ביותר בעולם. בין המסלולים המומלצים – פיזה ופירנצה, פיזה ולוקה, וולטרה וסן ג'מיניאנו.

משך הסיור: תלוי מסלול, כ-8 שעות בממוצע. 

סיור חוף בטוסקנה

לגלות את נאפולי

גם חבל קמפניה, הגובל בים התיכון, נחשב בעיני רבים כאחד המקומות הכי יפים ומרשימים בעולם. הוא מציע שלל הזדמנויות מסקרנות לסיור בלתי נשכח ובין הבולטות שבהן נמצאת נאפולי מלאת הניגודים.

תגידו מה שתגידו עליה, נאפולי מציעה אווירה מיוחדת ובמינה ומלאה בפנינים (לא מלוטשות לעיתים) שכאשר מכירים אותן, אי אפשר שלא להתאהב בה. יתרה מכך, זהו מקום הולדתה של הפיצה המפורסמת ויש הטוענים כי אם לא טעמתם פיצה בנאפולי, הרי שלא טעמתם פיצה מעולם. לא תנסו?

משך הסיור: 6 שעות. בתאבון!

חול זה אנחנו הכירו 4 אטרקציות וסיורים ייחודיים באיטליה

מה היה לנו עד עכשיו?