נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ארבע אטרקציות בתאילנד לזוגות

תאילנד היא מדינה קסומה שגורמת לכם להרגיש כאילו אתם צועדים בתוך חלום. לא פלא שזוגות רבים בוחרים את תאילנד בתור היעד הרומנטי שלהם, הרומנטיקה של תאילנד נשפכת מכל פינה. תאילנד מציעה אין ספור פינוקים, הנאות ואטרקציות שאפשר לעשות ביחד. בין אם אתם חובבי בטן גב ומתחשק לכם לעשות כל יום מסז׳ זוגי, או אם אתם חובבי אקסטרים ורוצים להציע נישואין בקפיצת בנג׳י – תאילנד יכולה להציע לכם הכל ובמחירים נוחים!

 

מסיבת פול מון בקונפגן

נתחיל באחד היעדים הפופולריים ביותר לזוגות ולא בכדי. מסיבת פול מון היא אירוע מרגש ומלהיב שלא תשכחו לעולם. זה אירוע מיוחד ממש שקשה לתאר במילים יש בו אנרגיה מאד מיוחדת. המסיבה עצמה מאד צבעונית עם מוזיקה מדהימה ומרקידה וחגיגת אורות מהממת. תוכלו לרקוד יחד או לנוח בצד להתרשם מהאנשים הצבעוניים הפוקדים את האי לכבוד המסיבה וכל זה תחת ירח מלא. היש יותר רומנטי מזה?

מסיבת פול מון בקונפגן

צ'אנג מאי – דוי אינתנון

צאמג מאי היא יעד מפתיע לזוגות, כי בדרך כלל זוגות מעדיפים את האיים בעוד צ׳אנג מאי רחוקה מהים אבל אנחנו ממש ממליצים עליה. צ׳אנג מאי מיוחדת ממש, מלאה בטבע פראי ושקט לצד עיר מקסימה ומפנקת ולכן היא ממש רומנטית ומתאימה לטיול זוגי מקסים. אנחנו ממליצים על טיול לדוי אינתנון – פארק רומנטי שמתאים ממש לבילוי זוגי. הפארק הזה מדהים ביופיו ותוכלו לשוטט בו, להיכנס למפלים המופלאים ולבקר במקדש מרהיב.

 

מפרץ מאיה ליד קו פי פי

קו פי פי הוא אחד האיים היפים ביותר בתאילנד והוא גם אולי המתויר ביותר. הוא אטרקציה לזוגות בפני עצמו – בלילה הוא הופך להיות מסיבה אחת ענקית וביום תוכלו להתפנק בצל באחד מהחופים שלו בעלי הנוף המדהים. מקו פי פי תוכלו לקחת שייט למספר איים קטנים עוד יותר או מפרצים אחרים באיזור בעלי נוף עוצר נשימה.

אנחנו ממליצים במיוחד על מפרץ מאיה, מקום רומנטי להפליא, תרגישו שאתם הולכים שם בתוך חלום או תמונה. ואפרופו תמונה אל תשכחו להצטלם הרבה, אתם תרצו לזכור כמה יפה ורומנטי היה שם.

מפרץ מאיה ליד קו פי פי

קפיצת בנג׳י בפוקט

פוקט הוא אחד האיים היפים והמתוירים בתאילנד והוא מציע אינספור אטרקציות, קפיצת בנג׳י היא רק אחת מהן. כאן תוכלו לקפוץ בנג׳י עם בן או בת הזוג שלכם ביחד בתוך הנוף הכי יפה בעולם, ולהעניק לעצמכם חוויה של פעם בחיים.

 

צלילה משותפת בקו טאו

קוטאו הוא אי קטן מרחק של כשעה שייט מקו פנגן. האי הזה הוא לא רק אחד האיים היפים ביותר בעולם הוא גם מומלץ במיוחד לצלילה. תוכלו לקחת קורס צלילה קצר ביחד או צלילת נסיון (או יותר מזה אם אתם צוללים מנוסים). צלילה משותפת יכולה להיות מאד רומנטית, בעיקר במקום קסום עם קאו טאו.

ארבע אטרקציות בתאילנד לזוגות

מה היה לנו עד עכשיו?