נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ארבעה אטרקציות בתאילנד שמתאימות לכל המשפחה

תאילנד המדהימה והיפיפייה היא יעד שלרוב חוזרים אליו שוב ושוב. אנשים נוטים להתאהב בחופים עוצרי הנשימה, האוכל המעולה והאטרקציות הרבות שהיא מציעה. אנשים רבים טיילו בה כתרמילאים או בירח הדבש שלהם וממשיכים להתגעגע גם אחרי שהקימו משפחה עם ילדים. אז האם אפשר לחזור לתאילנד אהובתנו ולטייל עם ילדים? בוודאי! זה אף מומלץ.

תאילנד מציעה אין ספור אטרקציות נהדרות לכל המשפחה וקשה מאד לבחור בניהם. יצאנו לחקור מה האטרקציות הכי שוות בתאילנד וחזרנו לספר לכם!

 

בנגקוק – פארק "עולם החלומות"

נתחיל בבנגקוק! נכון שהיום אפשר לטוס ישר לפוקט או לקחת קונקשיין לתוך תאילנד מבלי לבקר בבנגקוק אבל לדעתנו גם עם משפחה היא ממש שווה ביקור. היא מלאה באטרקציות לילדים בחרנו את המדהימה ביותר.
Dream World הוא לונה-פארק אדיר מלא ברכבות הרים מכל מיני סוגים ומתקנים נהדרים נוספים שילדים ממש אוהבים.

בלונה פארק תוכלו למצוא מתקנים שמתאימים לכל גיל. הילדים יהנו ממש וגם אתם, בעיקר אם אתם ילדים בנפש! אפשר לעצור מדי פעם לגלידה או נקניקיה, המחירים נגישים והאיכות מעולה.

בנגקוק – פארק עולם החלומות

שייט – שנורקלים וקופים בקו פיפי!

קו פיפי הוא אחד האיים המפורסמים ביותר בתאילנד ויש בו נוף עוצר נשימה! כשנמצאים שם מרגישים קצת בעולם אחר. מקו פיפי תוכלו לקחת המון טיולי שייט מדהימים. עם ילדים אנחנו ממליצים במיוחד על שייט לאי הקופים. הזדמנות יוצאת דופן לראות קופים החיים בטבע. אפשר לקחת שייט בסירה פרטית או בטיול מאורגן.

התאילנדים יודעים בדיוק איפה לעצור לצלילה מדהימה ואתם והילדים תוכלו לקפוץ מהסירה ולראות את הדגים היפים בעולם. בחלק מהטיולים לא צריך להביא כלום! הם מספקים אוכל, שנורקלים ומשקפות ופירות מרעננים. מעל הכל הנוף בשייט פשוט מדהים.

 

צ'אנג מאי – טיול לדוי אינתנון

צ'יאנג מאי מציעה ביקור בטבע הפראי של תאילנד, מבלי לוותר על הנוחות הנדרשת בטיול משפחתי. העיר עצמה נעימה ונגישה מאד ואפשר לצאת ממנה לטיולים ממש בקלות. תוכלו לצאת לטרק רגלי משפחתי מותאם לכל המשפחה. אנחנו ממליצים על טיול לדוי אינתנון. פארק יפיפה, באמת מהיפים שתראו בחיים! בראש הפארק מקדש מדהים וצבעוני. וכאילו שזה לא מספיק בפארק מפלים רבים עוצרי נשימה שאפשר לרחוץ בהם. בשיטוט בפארק תתקלו בציפורים ובעלי חיים. בקיצור זה ביקור חובה!

צ'אנג מאי – טיול לדוי אינתנון

פטאייה – טיול אומגות

טיול האומגות בפטאייה הוא אחת האטרקציות המפורסמות בתאילנד וממש בצדק! זו חוויה מדהימה לילדים כי אין דרך טובה יותר לדמיין לרגע שאתה קוף! אומגות מורכבות ומרושתות בתוך היערות הסבוכים של פטאייה יעניקו לכם ולילדים חוויה של פעם בחיים.

הואה הין – טיול יום באמפווה והואה הין

הואה הין נמצאת לא רחוק מבנגקוק אפשר לקחת אוטובוס במחלקה ראשונה כדי להגיע אליה. ממנה אפשר לצאת לטיול מדהים, לראות את השוק הצף באמוופה, מקדשים יוצאי דופן ומרשימים במיוחד וגם פארק מים גדול ואיכותי מאד.בחרנו רק כמה מתוך שפע האטרקציות של המדינה המדהימה הזו. אלה הן האטרקציות המיוחדות ביותר שלא היינו מוותרים עליהם. אז קדימה לארוז ולצאת לדרך למסע מגוון ומלא הרפתקאות!

 

ארבעה אטרקציות בתאילנד שמתאימות לכל המשפחה

מה היה לנו עד עכשיו?