נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ארבעה מלונות בתאילנד לירח דבש המושלם שלכם

החלטתם להתחתן? נהדר! החלטתם לצאת לירח דבש? עוד יותר טוב! החלטתם שהירח דבש יהיה בתאילנד? החלטה הכי טובה שלכם! קשה לתאר כמה יפה בתאילנד. החופים הלבנים, הים הקריסטלי ועצי הקוקוס שמעטרים כל פינה הופכים את תאילנד לחגיגה של רומנטיקה.

זו דרך נפלאה וקסומה לחגוג את האהבה שלכם. מלונות בירח דבש הם דבר מאד חשוב, זו הזדמנות לפינוק אמיתי ומלונות טובים יהפכו את הימים הרומנטיים האלה לבלתי נשכחים! בתאילנד יש המון מלונות מדהימים שיעשו לכם ירח הדבש שלא תשכחו לעולם, אבל איך בוחרים מתוך השפע?

 

ארבעה מלונות מושלמים לירח דבש מושלם במיקומים הכי יפים של תאילנד.

קאו לאק

JW Marriott Khao Lak Resort and Spa

ג'יי דאבליו מריוט קאו לק הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי השייך לרשת המלונות העולמית "מריוט". המלון נמצא על ממש על החוף של חוף קוק קאק, בהחלט אחד החופים הכי יפים בתאילנד. למלון יש רצועה חוף פרטית עם גישה לאורחי המלון בלבד. אבל מה שבאמת מייחד את המלון הזה הוא הבריכה שלו שמעוצבת כמו לגונה טרופית מרהיבה. המלון מציע ספא עם שלל טיפולים מפנקים, ובתוך המלון עצמו מסעדות טעימות באווירה רומנטית.

קאו לאק

צ׳אנג מאי

Le Meridien Chiang Mai

מלון שנמצא בצ׳אנג מאי היפה. צ׳אנג מאי היא אחד המקומות שהכי שווה לבקר בהם בתאילנד. מדובר בעיר קסומה עם נופים מרהיבים, שווקים מדהימים ואווירת תאילנד מהפנטת. מה שמייחד את המלון הזה הוא העיצוב: שילוב מדהים בין מזרח למערב.

המלון מעוצב בסגנון מערבי מודרני מעורבב עם הקסם של העיצוב התאילנדי והתוצאה נפלאה. גם פה תמצאו בריכה חיצונית עם נוף עוצר נשימה וכמובן ספא מפנק. תוכלו לצאת יד ביד לחקור את העיר, לאכול בשווקים הסמוכים ולחזור לחדר לנוח או להשתכשך בבריכה.

 

קו סמוי

Sareeraya

מלון מדהים שנמצא בקו סמוי. קו סמוי היא אחד האיים המתוירים ביותר בתאילנד. אפשר למצוא בו הכל – מאוכל שוק במחירים מצחיקים ועד מסעדה גורמה, שווקים נפלאים לקניות וכמובן נופים עוצרי נשימה – זה האי המושלם לירח דבש.

בלב קו סמוי שוכן המלון סאריראיה המתהדר בסוויטות ווילות רומנטיות, לא פחות משלוש בריכות שחייה שונות ומיקום מושלם. תוכלו להגיע ממנו בקלות לכפר הדייגים הנמצא כחמישה ק״מ מהמלון או פשוט לצאת לטיול ברגל ולהתקל בחנויות ברים ומסעדות.

 

קופנגן

Kupu Kupu Koh Phangan

מקו סמוי תוכלו להמשיך לאי המדהים קו פנגן הנמצא במרחק חצי שעה של שייט במעבורת. אי יפיפה שמה שמייחד אותו הם מסיבת הפול מון המפורסמות, הסדנאות הרבות ואין סוף שיעורי היוגה שהוא מציע. כפר הנופש קופו קופו נמצא על חוף קסום וקצת מרוחק עם גישה ישירה לים, בריכות פרטיות וספא מפואר. זה מלון חמישה כוכבים שנוצר לספק לכם חוויה זוגית באווירה רומנטית. לא משנה באיזה מלון תבחרו תאילנד היא יעד מושלם לירח דבש. תארזו בגד ים ומגבת וצאו למסע רומנטי מופלא!

מלונות בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?