נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חמשת המלונות שאסור לפספס בתאילנד!

תאילנד היא יעד חובה – מדינה מהממת, ענקית, נוחה לטיול ויפה בצורה עוצרת נשימה. כל מי שביקר בתאילנד הבטיח לעצמו, ברגע שהוא עלה על המטוס חזרה, שהוא יחזור לבקר בה, כי באמת אין מקום קסום כמוה. התאילנדים יודעים להעניק חווית חופש מדהימה, ותאילנד מלאה במלונות מפנקים עם הנופים הכי יפים בעולם. אבל איך בוחרים מכל השפע? הלכנו לבדוק מה הם המלונות שפשוט אסור לכם לפספס.

 

SONEVA KIRI, KOH KOOD

מלון יוקרה יפיפה שנמצא בקו קוד, מרחק של שעת טיסה מבנגקוק. מדובר באחת מאתרי הנופש היוקרתיים ביותר בתאילנד ואולי בעולם כולו. מלון שהוא חוויה של פעם בחיים. וילות מפנקות ממוקמות ממש על החוף הכי יפה בעולם וכאילו שזה לא מספיק, לכל וילה בריכה עם נוף עוצר נשימה. האתר מתהדר בעוד אטרקציות מלהיבות כגון – סלון שוקולד, מאורת ילדים וקולנוע פתוח.

מלונות

Keemala

מלון Keemala הוא מלון ממש מיוחד, המציע חווית ג׳ונגל בפוקט המהממת. הוא ממוקם באמצע הג׳ונגל ומעניק חווית לינה אותנטית אך אל תטעו – המלון גם מאד מפנק. כך נוצר שילוב מושלם בין יוקרה ואותנטיות. הבקתות המפנקות בצבע עץ ובצורת אליפסה משתלבות בנוף ונותנת תחושה של בית על עץ. המלון מציע גם ספא מפנק ומסעדה מפוארת וממש טעימה.

 

Anantara Golden Triangle

מלון ״הפילים״ מלון מדהים עם נוף פנורמי וחדרים שקופים (!) שמאפשרים לנוף ממש להכנס לתוך החדר והלב. אבל מה שהכי מיוחד במלון הזה הוא שיש מרכז השיקום פילים. תוכלו לשחק עם הפילים, לרחוץ אותם ואף לרכב עליהם לטיול עוצר נשיה. בג׳ונגל המרהיב שמקיף את המלון.

 

Phulay Bay, a Ritz-Carlton Reserve

אתר נופש המשקיף על נוף מהפנט, המקומם במרחק שעתיים נסיעה מפוקט. תוכלו לקחת ממנו סירה למקומות יפיפיים באיזור כמו קופיפי, מפרץ מאיה ואיי ג׳יימס בונד. מה שמייחד את המלון הזה הוא העיצוב המסורתי המיוחד – גגות תאילנדים מחודדים ואומנות מסורתית מעטרים את המלון. את המלון מאירים אלפי נרות, תוכלו להרגיש כאילו אתם באגדה עתיקה קסומה מבלי לוותר על הנוחות והפינוקים. בנוסף יש במלון המרהיב הזה בריכת אינפניטי עם בר מגניב שאפשר לשחות אליו.

 

Intercontinental

מלון קונספט! אם חפצה נפשכם בחוויה מיוחדת באמת, אתר הנופש הזה הוא בדיוק עבורכם, בעיקר אם אתם אוהבים רכבות! מדובר במלון שמעוצב כמו רכבת! בחדרים המעוצבים תקבלו הרגשה כאילו אתם נוסעים ברכבת, מוקפים בטבע ירוק מהמם. המלון הנמצא ליד שמורת הטבע Khao Yai עוצב על ידי האדריכל ביל בנסלי.

האדריכל השקיע רבות בעיצוב ובכל הפרטים הקטנים שיתנו תחושה שאתם ברכבת אמיתית. אחד ההייליטס של המלון הוא קרון היסטורי משופץ ומשוחזר הכולל אמבטיה חיצונית עם נוף עוצר נשימה. אז תתחילו לפנטז, תארזו בגד ים ומגבת וצאו לדרך. לא משנה באיזה מלון תבחרו מובטחת לכם חוויה חד פעמית מרהיבה.

מלונות בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?