נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 טיפים למציאת מלונות איכותיים וזולים בתאילנד

קניתם כרטיסים ליעד הנחשק והמדהים תאילנד, אפשר כבר להרגיש את טעם הקוקוס והטום יאם בפה ואת השמש מלטפת אחרי שכשוך במים, ומה עכשיו? מתחילים את ההכנות. בין אם אתם אנשים שאוהבים לתכנן מראש או להשאיר את הכול לרגע אחרון בכל מקרה, מתישהו תצטרכו להזמין מלון – אז איך עושים זאת בצורה הטובה ביותר? תאילנד היא בדיוק המקום להתפנק בלי לפשוט רגל. כיצד נמצא מלונות שהם גם איכותיים וגם לא יקרעו את הכיס?

 

הכנו לכם מדריך עם ששה טיפים מנצחים. קדימה מתחילים

  1. שאלו את עצמכם מה הכי חשוב לכם – לכל אחד יש סדר עדיפויות שונה. לפני שאתם מחפשים באתר או באפליקציה הגדירו מה חשוב לכם ואז התחילו את החיפוש בצורה ממוקדת – האם אתם חובבי בריכות? רוצים מלון על הים? מעוניינים במלון עם ארוחת בוקר? אולי באיזור של מסיבות? או איזור שקט? אחרי שתענו על כמה שאלות בסיסיות אפשר יהיה להתחיל את החיפוש. השתמשו בפילטרים השונים באתר כדי להגדיר מה אתם מחפשים כך תמצאו את המלון הכי איכותי עבורכם.
  2. תכננו את הטיול – גם אם אתם לא אוהבים לתכנן כל דקה בטיול, חשוב שתחליטו לאן אתם נוסעים וכמה זמן תבלו בכל מקום – כך תוכלו לבחור מראש מלונות מפנקים לפני שהם יתפסו. טיפ זה חשוב במיוחד למי מכם שנוסעים בעונה. המקומות המומלצים נוטים להתמלא מהר. בתוכנית הטיול נסו גם להבין אם ואיפה אתם עומדים לשכור רכב, שכירת רכב תאפשר גמישות גדולה יותר בבחירת מיקום המלון.
  3. תשאלו שאלות – לא כולם יודעים זאת אך בחלק גדול מהאפליקציות אפשר להתכתב עם המלון – מצאתם מקום שאתם ממש אוהבים והוא לא יקר אבל אתם לא בטוחים אם הוא יתאים לכם – הם בדרך כלל עונים מהר.
  4. תתייעצו – אם יש לכם סוכן נסיעות הגדירו לו כל פרט והרכיבו איתו יחד את פרטי הנסיעה. סוכנים רבים יודעים להכווין למלונות איכותיים וזולים. אם אין לכם – התייעצו עם חברים. אנשים אוהבים לספר על חוויות חיוביות שקרו להם וישמחו לחלוק איתכם את המידע. תוכלו לקחת את פרטי המלון ולכתוב להם וואטצפ או מייל וכך להזמין מקום ולפעמים זה יהיה זול יותר.
  5. עשו מחקר – הרשת ובעיקר הפייסבוק מלאים בקבוצות של ישראליים המטיילים בתאילנד – פשוט כיתבו בשורת החיפוש של הקבוצה מה אתם מחפשים ותתקלו בהמון פוסטים על מלונות איכותיים וזולים.
  6. ביחרו במלונות עם כוכבים אבל לא רק – חפשו את הדירוג של המלון לפי כוכבים אבל גם את הניקוד שנתנו לו האורחים – לרוב תוכלו לקרוא גם ביקורת שכתבו האורחים ולפי זה לקבוע אם המלון הזה מתאים לכם.

 

עם קצת עבודה תוכלו להפוך את החופשה שלכם לחלומית באמת בלי לשלם יותר מדי. את הכסף תשמרו לאטרקציות המושלמות של תאילנד ולקניות הכיפיות שיש למדינה המשולמת להציע לכם!

מלונות בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?