נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד תוכלו למצוא את המסעדה המתאימה עבורכם בתאילנד

אוכל קדימה אוכל! אחד הדברים הכי כיפיים בטיול מפנק הוא לאכול כמו שצריך. בתאילנד תוכלו למצוא המון מסעדות מאד טעימות שמציעות אוכל מדהים במחירים ממש נוחים ולפעמים ממש מצחיקים. שפע המסעדות בתאילנד יכול להיות מאד מבלבל וזה לפני שהתחלנו לדבר על השווקים הרבים מלאי הדוכנים וההצעות המפתות.

כן, תאילנד היא גן עדן אמיתי לאוהבי האוכל אבל מרוב כל השפע אפשר לפעמים להתבלבל – איך תבחרו את המסעדה הכי מתאימה עבורכם בתאילנד? הכנו לכם מדריך מפורט כיצד תעשו זאת!
אזהרה: אל תקראו רעבים!

 

כמה כללי אצבע בבחירת מסעדה

  • התנסו באוכל מקומי – למעשה קל להמנע מאכילת אוכל מקומי בתאילנד. התאילנדים מכינים גם אוכל מערבי מצוין. אנחנו ממליצים להתנסות באוכל מקומי כי למרות שחלק מהטעמים קצת זרים לחיך הישראלי, הרבה מהמנות התאילנדיות הן פשוט חגיגה בפה. לפני שתבחרו מסעדה תוכלו ללכת לשוק הקרוב אליכם ופשוט להתנסות בדוכנים השונים – כך תדעו מה אתם אוהבים ותוכלו לחפש מסעדות שמגישות את אותן המנות.

 

  • תבדקו בגוגל מפות – טיפ הכי פשוט אבל תמיד מוכיח את עצמו – הגעתם למקום תכתבו מסעדות בשורת החיפוש ותראו איזה מסעדות מקיפות אתכם. מה שמדהים בגוגל הוא כמות המידע שהוא יכול להעניק לכם – מיקום, מחיר דרכי הגעה ועוד. אבל הפיצ׳ר הכי טוב של גוגל הוא שהוא נותן לכם ולאחרים לדרג את המסעדה וכך תוכלו לדעת אם היא שווה ביקור. במידה וחפצה קיבתכם באוכל מסוג מסוים (יווני, ישראלי, איטלקי ועוד) תוכלו להוסיף את הסגנון לשורת החיפוש וסביר להניח שתראו כמה מסעדות קרובות אליכם.

כמה כללי אצבע בבחירת מסעדה

  • אל תתלבטו יותר מדי – לרוב האוכל בתאילנד יהיה טעים או אפילו טעים מאד. התלבטויות מרובות עלולות להתגלות כבזבוז זמן – מקדו את החיפוש שלכם, בידקו את הדירוג בגוגל ופשוט לכן על זה.

 

  • נוף ואווירה – בתאילנד האווירה במסעדות מאד חשובה ומשתנה ממסעדה למסעדה – חלק מהמסעדות יהיו מאד פשוטות ומקומיות ואז בעיקר תאכלו ובטח תרצו להמשיך הלאה. לעומת זאת חלק מהמסעדות יהיו ממוקמות על חופים מרהיבים או באמצע הג׳ונגל ותרצו לרבוץ בהם חצי יום, לרדת מדי פעם לטבול בים ולחזור לנשנש עוד משהו או קינוח. בחרו את המסעדה המתאימה לכם לפי הטיול והחשק וזה כמובן יכול להשתנות מיום ליום.

 

לסיכום המלצה אחת על רשת חביבה במיוחד שפרוסה לכל אורך תאילנד –

wine connection – אם בא לכם אוכל מערבי עם יין מעולה זה המקום בשבילכם. מדובר ברשת מסעדות שיכינו לכם אוכל מערבי מעולה, טרי וממש טעים במחירים זולים יחסית.

אז לא משנה איזה סוג אוכל אתם אוהבים – התאילנדים יכינו לכם אותו ובמחירים כיפיים. הפכו את הארוחות לחלק מהטיול, העזו לטעום דברים חדשים ושבו לפעמים במסעדה על החוף לכמה שעות. תתפלאו לגלות כמה מהר הזמן עובר כשהנוף נפלא והאוכל מדהים.

כיצד תוכלו למצוא את המסעדה המתאימה עבורכם בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?