נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חמש המסעדות השוות ביותר שיש לתאילנד להציע

תאילנד זו אהבה אמיתית כל מי שביקר בה פעם אחת יודע שאין עוד מקום כמוה. אנשים חוזרים לשם שוב ושוב בכל מיני גילאים וסטטוסים בחיים. אחד הדברים שתיירים הכי אוהבים בתאילנד הוא האוכל! לא רק אוכל תאילנד משובח שבכל מקום אחר בעולם נמכר במסעדות שף במחירים מופקעים, אלא גם אוכל מערבי משובח מגוון מאד. למעשה תוכלו למצוא בתאילנד את רוב סגנונות האוכל ולגוון מדי פעם לפעם. בא לכם איטלקי, מקסיקני ישראלי, צרפתי? יש בתאילנד כמעט הכל.

אז איך בוחרים?

הנה המלצות על כמה מהמסעדות הכי שוות בתאילנד!

 

בנגקוק

כמובן שבנגקוק מלאת מסעדות מעולות, בחרנו שתיים שאנחנו ממש אוהבים.

 

מסעדת חומוס בוטיק Hummus Boutique Bangkok

מסעדת חומוס איכותית וותיקה שקיימת כבר למעלה מעשרים שנה. החומוס הטרי המוכן במקום הוא אחד הטעימים שייצא לכם לטעום, בכלל לא רק בתאילנד. המסעדה מתמחה גם בסלטים מצוינים ובכלל כל מה שבריא. מסעדת מושלמת לצמחוניים וטבעוניים וגם כיף לשבת בה. לדעתנו – מסעדת חובה בעיר הגדולה!

מסעדת חומוס בוטיק Hummus Boutique Bangkok
מסעדת לה נורמנדי Le Normandie

שני דברים מדהימים במסעדה הזו – המיקום והאוכל. מסעדה עם שני כוכבי מישלן לאנשים שבאמת אוהבים אוכל איכותי ויוקרתי. כל מנה במסעדה עשויה בצורה חכמה ומחושבת ולא תשאיר אתכם אדישים. והמיקום? המסעדה צופה לנהר המרכזי בבנגקוק ונשקף ממנה נוף אורבני מדהים. אם אתם חובבי אוכל יוקרתי – התלבשו יפה וצאו למסעדה לארוחת ערב נוצצת.

 

פוקט

פוקט הוא יעד מפורסם אליו מגיעים רוב הישראליים בטיול שלהם. גם פה יש המון מסעדות אנחנו בחרנו אחת ממש מיוחדת!

 

המסעדה הבשרית בפוקט

קודם כל זו מסעדה כשרה! כך שאם בלוטות הטעם שלכם מתגעגעות לבשר זה המקום בשביל הארוחה שלכם בפוקט. מה יותר טוב מאוכל מפנק עם טעם של בית? תוכלו להנות מבשר משובח, סלטים מדהימים ואפילו מאפים שמוכנים במקום וממלאים בריח נפלא את המסעדה.

המסעדה הבשרית בפוקט

צ'אנג מאי

גם פה יש אינסוף מקומות אבל אם יבוא לכם במהלך הטיול אוכל ממש משובח אנחנו ממליצים על:

909 – המטבח של דוד

תוכלו למצוא פה מנות צרפתיות לצד מנות תאילנדיות ותפריט יין מהמשובחים באיזור. מסעדה עם אווירה מדהימה וכיפית עם שירות מעולה ועיצוב נהדר!

 

קופנגן

גם בקונפגן יש מקומות רבים לארוחות מדהימות אבל אנחנו רוצים להמליץ דווקא על שוק! נכון, יש בתאילנד מסעדות יוקרה רבות אבל לצידן יש גם פשוט שווקים מדהימים. אחד השווקים הכיפיים ביותר באיים הוא
פאנטיפ

 

שוק פאנטיפ

מה שמייחד את השוק הזה הוא הנוחות – בפאנטיפ מקומות ישיבה ממש נוחים והרבה מהם שנמצאים מתחת למאווררים גדולים המספקים טמפרטורה נוחה גם בשעות הצהריים. השוק פתוח כל היום ויש בו המון דוכנים לצד כמה מסעדות ואפשר למצוא שם הכל, אבל באמת הכל והכל טעים: סושי, מקסיקני, פסטה טרייה, דים – סאם, אוכל קוראני וכמובן אוכל תאילנדי מרהיב.

אז יאללה לכרטס! אבל אולי לפני כן תאכלו משהו קטן כי הכתבה הזו בטוח עשתה לכם חשק!

חמש המסעדות השוות ביותר שיש לתאילנד להציע

מה היה לנו עד עכשיו?