נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ארבע המסעדות המתאימות לארוחת ערב זוגית בתאילנד

אם בחרתם בתאילנד בתור היעד שלכם לטיול רומנטי – עשיתם בשכל. תאילנד מלאת חופים מדהימים שיגרמו לכם להרגיש כמו בתוך גלויה. הנופים של תאילנד הם רקע מושלם לחופשה רומנטית מתקתקה אבל לא רק בגלל הנופים תאילנד היא היעד המושלם – אלא גם בגלל המסעדות. בתאילנד תוכלו למצוא לא רק מסעדות ממש טעימות, אלא גם מסעדות שמעוצבות בצורה יפיפיה וחלקן גם יהיו רומנטיות להפליא ויעניקו לכם ערב זוגי מדהים שלא תשכחו בקלות.

 

הנה כמה מהמסעדות הרומנטיות והמיוחדות ביותר בתאילנד

 

בנגקוק – Nahm

נתחיל באחת המסעדות המפורסמות, הטעימות והנפלאות ביותר בכל תאילנד ואחת המשובחות בעולם! לא אנחנו קבענו – המסעדה הגיעה למקום 28 ברשימת המסעדות הטובות בעולם שפרסם תאגיד המדיה "וויליאם ריד". המסעדה מציעה תפריט עשיר ומיוחד מלא בטעמים מדהימים.

תוכלו למצוא פה בעיקר מנות תאילנדיות מסורתיות אבל וואו כמה שהן טעימות! מנת הדגל של המסעדה שזכתה בציון לשבח היא קארי שרימפס עם חצילים צהובים והיא באמת משהו אחר. המסעדה עצמה מעוצבת בסגנון אלגנטי נעים ותוכלו להעביר שם ערב רומנטי באווירה ייחודית ועם האוכל התאילנדי, אולי הטוב ביותר בעולם!

 

Chocolate Ville

למרות השם המפתה אין שם שוקולד, אנחנו לא בטוחים למה הם קראו ככה למקום בכלל. אבל המיקום של המסעדה הזו ממש שווה ביקור. באמצע בנגקוק הסואנת שוכנת המסעדה הקסומה הזו שהיא בעצם חלק מפארק לא גדול אבל מדהים שכולו מעוצב כמו עיירה אירופאית משנות החמישים. תרגישו שאתם צועדים לרגע בתוך תמונה ישנה. המקום הזה ממש שווה ביקור והוא רומנטי להפליא וגם המסעדה הזו מעוצבת בצורה יפיפייה ברוח שנות החמישים תוכלו לבלות שם ערב זוגי ורומנטי בלתי נשכח.

המסעדות הרומנטיות והמיוחדות ביותר בתאילנד
Luna Lounge

ההמלצה השלישית לוקחת אותנו עד לקו סמוי, אי קסום מלא חופים מדהימים. המסעדה הזו הנמצאת במלון לונה לאונג' מיוחדת בעיצוב המערבי הנעים שלה והאווירה הרומנטית השרויה בה. תוכלו למצוא פה מנות מכל רחבי העולם. העיצוב הבוהמייני המקסים יגרום לכם לרצות לבלות שם ערב שלם. אל תשכחו לבחור מתפריט היין המגוון שלהם. יין טוב מלווה כל ארוחה רומנטית נהדרת ובמסעדה הזו שמים דגש מיוחד על יין טוב מרחבי העולם.

Ajarn Sayut’s Kitchen

נקפוץ קצת לצ׳אנג מאי הנהדרת המסעדה הזו היא חוויה אמיתית גם בגלל המיקום וגם בגלל העיצוב היחודי של המנות. המסעדה המהממת הזו בנמצאת בחצר של בית! בצ׳אנג מאי המון שכונות מתוקות, יפות עם אווירה מדהימה שהופכות להיות ממש רומנטיות לעת ערב. המסעדה הזו יפה במיוחד ואפשר לראות שעיצבו אותה בהרבה השקעה ואהבה.

הארוחה עצמה ממש מיוחדת כי השפית הראשית מתמחה בעיצוב פרחוני למנות – כך תוכלו לאכול בטטות ודברים נוספים בצורה פרחים. מקום אידאלי לזוגות שמחפשים משהו מיוחד. אחרי הארוחה תוכלו ללכת לאיבוד ברחובות צ׳אנג מאי לפני שתקחו מונית חזרה למלון.

ארבע המסעדות המתאימות לארוחת ערב זוגית בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?