נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חמישה קניונים עם מותגים בינלאומיים בתאילנד

תאילנד ארץ הקוקוסים החופים הלבנים והים הכחול – טורקיז מציעה למטייליה המון הנאה, חופש וכן, גם קניות. קניית נעלים חדשות או חולצה יפה מכניסה לנו אנרגיה חדשה וחיובית! נכון, גם יוגה זה חשוב אבל לפעמים אין כמו פריט חדש כדי לגרום לנו להרגיש יפים בתוך חופשה חלומית.
תאילנד מלאה בקניונים עם מותגים ולעשות קניות בתאילנד זה תענוג ענק שהופך לחלק בלתי נפרד מהטיול.
איך בוחרים לאן ללכת? הכנו לכם רשימה קצרה עם הקניונים האהובים ביותר שממש שווים ביקור. שלושה ארבע ולעבודה!

 

קניון  emporium

קניון שלא תמיד נמצא ברשימת הקניונים המומלצים אבל אנחנו ממש ממליצים לא לדלג עליו. הקניון מעוצב ממש יפה. כשתסתובבו שם תוכלו לחוש את היוקרה מכל כיוון. הקניון משובץ בחנויות מותגים ורובן הן גם חנויות קונספט, כלומר מעוצבת בצורה מעניינת ומקורית שנועדה לתפוס את העין. זה כמעט כמו ביקור במוזיאון (של האופנה).

אפשר למצוא פה את המון מותגים -החל מזארה ועד לואי ויטון. בקומה השלישית יש גם מתחם ילדים חלומי. אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים פנקו אותם באחד הג׳ימבורים הכי יפים, גדולים ומשוקעים שהם יפגשו אי פעם.

קניון  emporium

קניון הPlatinum

קניון שנפתח בשנת 2000 וחרט על דגלו להיות מוקד עלייה לרגל לכל חובבי האופנה. בקניון הזה לצד המותגים הגדולים תוכלו למצוא גם בגדי מעצבים מקומיים ואקססוריז והכל בטוב טעם. ראו הוזהרתם! לא פשוט להכנס לקניון הזה בלי לצאת עם שקיות מלאו!

 

קניון Siam Paragon

קניון יוקרתי ויפה עם אווירה נהדרות והמון קומות. הוא נחשב לאחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר האסיה ומאגד בתוכו המון מותגים בינלאומיים. לכל אוהבי האופנה העילית – זה המקום למצוא פריטים ייחודיים ויקרי ערך. גם פה תוכל למצוא מותגים יקרים לצד זולים יותר.

תוכלו לדעת זו לפי הקומות – כל קומה מקודשת לסוג אחר של מותגים. אם תתעייפו מהקניות בקומה הראשונה יש מתחם אוכל יפה ממש ומאד נעים לאכילה, שמארח לעיתים קרובות פופ – אפ של מסעדות יוקרה מרחבי העיר במחירים מצחיקים. גם מחוץ לבנגקוק תוכלו למצוא קניונים נהדרים – בחרנו לכם שניים בפטאיה (יעד מאד פופולרי בקרב הישראליים). אלה באמת שני קניונים שלא תרצו לפספס!

קניון Siam Paragon

סנטרל פסטיבל (central festival)

סנטרל פסטיבל היא למעשה רשת קניונים הפרוסה בכל רחבי תאילנד. הסניף שלה בפאטיה הוא אחד המפנקים והכיפיים לביקור. תוכלו למצוא חנויות מותגים נהדרות – גם ביגוד וגם אלקטרוניקה ומחשבים. מה שמדהים בקניון הזה זה שהוא על הים ויש ממנו נוף פנורמי של מפרץ פאטיה עוצר הנשימה. התעייפתם משופינג? חפשו נקודה נחמדה לשבת עם כוס קפה ולהנות מהנוף.

 

אאוטלט פקטורי פטאיה (Factory Outlet Mall Pattaya)

לסיום – המלצה על אאוטלט! עבור חלק מהאנשים קנייה באאוטלט היא חוויה בפני עצמה. אם זה אתם – הקניון הזה מחייב ביקור. תוכלו למצוא פה המון מותגים ובמחירים ממש מצחיקים לעיתים 50-60 אחוזי הנחה. אנחנו ממליצים במיוחד על נייק ואדידס שמציעות פה פריטים מדהימים במחירים נהדרים. אז קדימה שבצו לכם ימי קניות בתכנון הטיול, תתלבשו יפה אבל קליל וצאו לדרך!

חמישה קניונים עם מותגים בינלאומיים בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?