נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

גן עדן לקניות: מרכזי השופינג השווים ביותר בתאילנד

כשאנחנו חושבים על תאילנד אנחנו חושבים על חופים קסומים ועצי קוקוס. מי שביקר במדינה הקסומה הזו יודע שחווית תאילנד לא משולמת בלי לשבת על אחד החופים, עם בגד ים חדש, או להתהדר בתיק חדש כשיוצאים לארוחת ערב. תאילנד היא גן עדן לחובבי השופינג והיא ידועה בקניונים העצומים, המודרניים והמדהימים שלה. אז אם אתם מתכננים טיול בתאילנד לצד הטבע, המסעדות הטובות והיוגה שבצו גם כמה ביקורים במרכזי הקניות השווים ביותר בעולם.

נתחיל כמובן, בבנגקוק!
בבנגקוק יש אינספור מרכזי קניות וקניונים. לפעמים החוויה בבנגקוק היא שהיא קניון אחד גדול ונפלא. קשה לבחור לאן ללכת מכל השפע. הנה שתי דוגמאות שאנחנו אוהבים במיוחד.

 

קניון אמפוריום (Emporium)

קניון היוקרה אמפוריום מורכב למעשה משני חלקים – אחד יוקרתי מאד ומציע שלל של מותגים בינלאומיים המובילים בעולם והשני מכיל מותגים פחות יוקרתיים מבלי לוותר על אווירת היוקרה. גם אם אתם לא נמנים על האנשים שקונים מותגי יוקרה הקניון הזה שווה סיבוב. בקניון יש גם חצר פנימית עם צמחייה ירוקה שמטפסת לאורך כל הקומות הקניון.

בחצר נערכים לפעמים ירידים מגניבים. בקניון עצמו תוכלו למצוא רשתות נהדרות כגון: מוג׳י ויוניקלו שיש להם פה חנויות גדולות מעוצבות להפליא. אם יש לכם ילדים קחו אותם לקומה העליונה שם יש מתחם ילדים עצום וחוויתי.

קניון אמפוריום (Emporium)

סנטרל וורלד Central World

8 קומות ענקיות עם מאות חנויות, מותגים, מסעדות ואפילו מתחם של החלקה על הקרח. בקומה העליונה תוכלו גם למצוא מרכז ענק ועשיר מאד לילדים (ג׳ימבורי גדול ומגוון מאד).
אחד הדברים המגניבים בקניון הזה הוא החללים הפתוחים – חלקים מהקניון מעוצבים כמו שוק פנימי יוקרתי וממש נעים עם תאורה יפה והרבה אקססוריז מיוחדים במחירים נוחים. תוכלו למצוא לצד מותגים, פריטים יחודיים בעיצוב עכשווי אבל באווירת שוק (עם מזגן!) בקומה התחתונה של הקניון יש מתחם אוכל יפיפייה.

 

אאוטלט פקטורי פטאיה (Factory Outlet Mall Pattaya)

מבנגקוק נקפוץ לפטאיה לאחד ממהרכזי האאוטלט האיכותיים בתאילנד. במרכז הקניות אאוטלט פקטורי תוכלו למצוא מגוון מותגים בהנחות מטורפות. חלק מהמותגים מציעים עד 70 אחוז! בקניון יש המון חנויות מותגים, הפופולריות ביותר הן אדידס ונייק. אם אתם חובבי המותגים המצוינים האלה אל תוותרו על ביקור בקניון. איכות המוצרים מעולה והמחירים ממש מצחיק.

אאוטלט פקטורי פטאיה (Factory Outlet Mall Pattaya)

טרמינל 21 (Terminal 21)

נמשיך עוד קצת בפאטיה – קפצו לבקר בקניון יפה ממש שמעוצב בצורה מיוחדת. הדבר שמייחד אותו הוא מטוס ברחבת הקניון איתו תוכלו להצטלם. שאר הקניון ממש יפה ומרשים ומעוצב בסגנון עכשווי ונוצץ. בכל קומה תוכלו למצוא סגנון אחר של פסלים המלווים את הקונים במסע הקניות שלהם. לטרמינל 21 יש סניף לא פחות מרשים גם בבנגקוק.

 

מרכז קניות מאיה לייף סטייל בצ׳אנג מאי

המלצה מכיוון קצת אחר – קניון מעולה בצ׳אנג מאי – קניון מגניב וצעיר שהפך לפופולרי בקרב תאילנדים צעירים וסטודנטים באוניברסיטה. זה קניון חדש יחסית המעוצב ברוח הכותרת שלו – ״לייף סטייל״. לצד לחנויות אופנה טרנדיות, תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה, מתחם בילוי עם קולנוע וגג מדהים משובץ ברים עם נוף לעיר והכל מעוצב בטוב טעם ובאווירה מודרנית.

גן עדן לקניות מרכזי השופינג השווים ביותר בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?