נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

לאוהבי השווקים: אלה חמשת השווקים שחובה לבקר בהם

שופינג בתאילנד הוא אחד הדברים הכי כיפיים שיש לתאילנד להציע – בין אם אתם חובבי מותגים, אוהבים לפשפש בשווקים או סתם נהנים מצבעוניות מהממת – תאילנד מציעה הכל ומתמחה במיוחד בשווקים מדהימים. בשווקים תוכלו לקנות הכל מהכל – בגדים צבעוניים מיוחדים, תיקים מדליקים, בשמים, אקססוריז עם סטייל מיוחד ואפילו דברים מיוחדים לעיצוב הבית, והכל יהיה במחירים ממש נוחים, ובמקרים מסוימים ממש זולים.

ביקור בשווקים התאילנדים הוא חוויה אמיתית המאפשרת מפגש עם המקומיים, נשנוש אוכל טעים וקצת קניות לנפש, אחרי הכל אין כמו טיפול בקניות! אז איך בוחרים משפע השווקים שיש בתאילנד? אספנו לכם כמה המלצות חובה!

נתחיל בבנגקוק – קשה לבחור בעיר הענקית הזו את השווקים הטובים ביותר בחרנו לכם שלושה מיוחדים:

 

Chatuchak Market

שוק ענק וותיק שתוכלו למצוא הכל. באמת הכל. יש פה כ 15 אלף דוכנים! חשוב מאד בביקור בשוק לקחת מפה לשוק אחרת הולכים לאיבוד בקלות. אפשר להשיג מפה באחד מהקיוסקים הרבים שמקיפים את השוק. השוק עצמו מסודר לפי קטגוריות כדי להקל עליכם את החיפוש. אחרי שתתעייפו מהשיטוט והשופינג תוכלו לנוח באחד מבתי הקפה שנמצאים בתוך השוק וכמובן שהתאילנדים לא שוכחים לשבץ גם דוכני אוכל מעולים וזולים, אחרי הכל שופינג עלול להיות מאד מרעיב.

Sampeng Market

שוק מיוחד מאד בבנגקוק כי הוא מלא בהשפעות סיניות. אם אתם רוצים לקבל קצת אווירה סינית – זה המקום בשבילכם. זה שוק שהמקומיים אוהבים במיוחד והוא אחד השוקקים והעמוסים ביותר. אנחנו ממליצים לבקר בו לעשות סיבוב בכל השכונה – השוק שוכן במרכז צ׳יינה טאון. תוכלו לראות שם מקדשים מדהימים. בשוק עצמו יש אינספור דוכנים ופה תוכלו למצוא בנוסף לכל הדברים שתוכלו למצוא בשוק פה תוכלו למצוא גם גם כלי פורצלן סיניים מדהימים וזולים.

 

ArtBox Night Market

זה השוק הכי מגניב בבנגקוק! הוא עובד במסגרת פופ אפ וצץ כל פעם במקום אחר בעיר- תוכלו לראות איפה השוק יצוץ פעם הבאה בעמוד הפייסבוק של השוק. פה אפשר למצוא מעצבים מקומיים שמכינים בגדים ותכשיטים בעיצוב עכשווי וצעיר.

שוק בקופנגן – טונגסלה

זה שוק מתוק במיוחד הדוכנים המוקמים במיוחד לכבוד השוק יציעו לכם בגדים צבעוניים ותכשיטים זולים לצד משקפי שמש וגם כמה ״מותגים״ השוק בטונגסלה מסודר ממש טוב והוא מתחיל מרצף דוכני בגדים מגניבים ומסתיים בחגיגת אוכל ענקית הנושקת לחוף בטונגסלה. בהחלט שווק ביקור!

 

שוק הלילה בפוקט

בתאילנד יש המון שווקי לילה מדהימים אבל אחד המומלצים והמגניבים הוא שוק הלילה בפוקט טאון. הרחוב הראשי בפוקט הופך להיות שוק ענק מלא בכל הטוב שיש לתאילנד להציע. פה תוכלו למצוא כל מה שחשקה נפשכם ובמחירים נוחים. בשוק גם יש אווירה נהדרת וממש כיפית ובדרך כלל לפחות שניים שלושה זמרים שתורמים לאווירה. אם תהיו רעבים תוכלו גם לטעום מהאוכל התאילנדי המעולה, ובטוח תהיו רעבים כי הריחות המקיפים את השוק מפתים במיוחד.

מה היה לנו עד עכשיו?