נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

החופים היפים ביותר בתאילנד שעדיין לא גיליתם

תאילנד – אולי המדינה עם החופים הכי יפים בעולם. לפעמים ממש קשה להאמין למראה עינינו כשאנחנו יושבים או מטיילים על אחד מחופיה. אם אתם נמנים עם חובבי ההרפתקאות הרשימה הבאה היא בדיוק בשבילכם: החופים הכי יפים שעוד לא גיליתם!

חופי קוטאו: צבים וצוללנים

ההמלצה הראשונה שלנו היא על אי שלם של חופים שאולי עוד לא גיליתם. כמעט בכל פינה באי הזה תוכלו למצוא חוף עם חול לבן ומי טורקיז מושלמים. מדובר באי יחסית מרוחק ולא גדול שמציע לתיירים קורסי צלילה מקצועיים במחירים נוחים. עוד משהו שמאפיין את האי הם הצבים! תוכלו לפגוש באי צבים חמודים, בחלק מהחופים תוכלו לראות אותם יוצאים להתייבש מחוץ למים, בהתאם לעונה כמובן. לא הרבה מטיילים מגיעים לכאן ואנחנו ממליצים לא לפספס את האי המושלם הזה עם החופים הבתוליים שלו.

חופי קוטאו צבים וצוללנים

בוטל ביץ׳ – קו נפגן

אם חשקה נפשכם בחוף סודי, קטן ושקט – בוטל ביץ׳ זה החוף עבורכם. ההגעה אליו מצריכה נסיעה לא קצרה וקצת מטלטלת בג׳יפ – או דרך אהובה עלינו יותר – בסירת טקסי. רק השייט בעצמו כבר יגרום לכם להתרוממות הנפש שכן זה שייט יפיפה. החוף עצמו נראה כאילו נלקח מסרט או חלום. עצי קוקוס, חוף מושלם שיוצא מתוך הג׳ונגל, סלעים גדולים שמעטרים את פינת החוף.

נראה כאילו מישהו עשה עבודה עיצובית מושלם. מה שכיף בחוף הזה זו העובדה שהוא נמצא בקו פנגן – אי של מסיבות, אנשים ויוגה. כך תוכלו לשלב בתוך ביקור בקו נפגן גם כמה לילות בתוך הקסם הזה. אזהרה: יכול מאד להיות שתרצו להאריך עוד את השהות! מדובר בחוף עם שקט ממכר.

 

קו פור – ליד קו לנטה

קו לנטה הוא יעד שצובר עוד ועוד פופולריות בשנים האחרונות אבל בגדול מדובר באי קצת פחות מתקדם ומכאן הוא יהיה שקט יותר ויהיו בו יותר חופים נסתרים מדהימים. ההמלצה שלנו היא על קו פור – אי קטנטן – ממש פיצי מרחק סירה טקסי מקו לנטה, ואפשר לקחת לשם גם טיול מאורגן. כשתרדו מהסירה תתקשו להאמין למראה עינכם. הבתוליות של החוף ממש מרגשת. המים בהירים ובצבע קריסטל והכל באמת יפה בתורה מוגזמת. אם אתם רוצים להגיע לחוף סודי באמת – זה האי עבורכם!

קו פור – ליד קו לנטה

סיקרט ביץ – קו פודה

אם טיילתם כבר הרבה פעמים בתאילנד וגם אם לא ואתם מחפשים את החופים הכי נדירים ומיוחדים זה החוף עבורכם. הוא נמצא בקו פודה – אי קטן מאד באיזור ריילי ביץ׳. תוכלו להגיע אליו עם סירת טקסי ולחזות באחד המראות המדהימים ביותר שתראו – סלעים ענקיים משובצים בתוך ים טורקיז שמתמזג עם השמיים בצורה מעוררת השראה.

אז קדימה לארוז! (קצת! לא צריך יותר מבגד ים וכמה בגדים). תאילנד באמת מדהימה ולפעמים שווה לצאת מהמסלול הרגיל ולגלות חופים חדשים וסודיים שלה. סמנו לכם את החופים האלה ברשימה ושבצו אותם בתוכניות המסע שלכם.

החופים היפים ביותר בתאילנד שעדיין לא גיליתם

מה היה לנו עד עכשיו?