נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אתם לא בחלום-ארבעת החופים הכחולים ביותר בתאילנד

תאילנד ארץ הסיאם עם החופים היפים ביותר בעולם. כשתשבו על החוף היפה בתבל עם קוקוס או קוקטייל ביד אחרי טבילה במים השקופים ביותר שראיתם בחיים, יהיה לכם פתאום רגע פנאי להקשיב לעצמכם ולחוות רגעים אמיתיים של הנאה ואושר. אז אם את מתכננים טיול בתאילנד – איזה כיף לכם! ואם לא אז תתחילו לתכנן. אנחנו ממליצים לתכנן את במסע שלכם ביקורים בחופים היפים בעולם.
בתאילנד יש כל כך הרבה חופים קסומים איך תבחרו? הנה המלצות על החופים הכי פנטסטיים שמרגישים כאילו אתם בעולם אחר או בחלום קסום. חופים אידאלים לחופשה רומנטית או למסע משפחתי בו צוברים חוויות ומראות באמת עוצרי נשימה. אז קדימה מתחילים!

 

מפרץ מאיה

מפרץ מאיה הוא מפרץ מדהים – מעוטר בשני סלעים גדולים שתוחמים את החוף ומעבר להם אופק אין סופי. המים כחול – טורקיז ומשתנים קצת לפי התאורה הטבעית של השמש. החוף הזה כל כך יפה שגם התאילנדים הכריזו עליו כשמורת טבע. אפשר להגיע אליו בסירה בטיול מאורגן מקו פי פי. אם קו פי פי בתוכניות שלכם – ואנחנו ממש מקווים שכן כי זה איזור מאד מיוחד – אז מפרץ מאיה הוא ביקור חובה. לשייט עצמו לא תצטרכו להביא כמעט כלום. בחלק מהסירות מספקים אוכל ובכולן מספקים פירות וציוד צלילה לשנורקלינג.

מפרץ מאיה

חוף מאי קאו בפוקט

פוקט היא אחד היעדים הנפלאים והמומלצים ביותר. אי גדול שיכול להציע לכם את מה שחלמתם עליו. חלקים מהאי הזה מאד רועשים ומלאים באנשים ומסיבות. אנחנו דווקא רוצים להמליץ על הפתעת האי מבחינתנו – חוף מאי קאו. זה חוף שהוא חמש דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של פוקט (וכן, יש טיסות ישירות מהארץ!).

חשבנו שהוא יהיה רועש ולא מעניין, אך גילינו רצועת חוף נפלאה עם מסעדות שקטות, ערסלים כיפיים והכי חשוב חוף כחול ונוף עוצר נשימה. אם אתם מגיעים אחרי טיסה ארוכה זה מקום מושלם להתחיל בו את ההרפתקה שלכם.

 

סילבר ביץ׳ בפוקט

חוף מהמם שממש הרוויח את שמו בצדק. הוא נמצא באי קו סמוי אחד האיים הנפלאים ביותר של תאילנד. חוף זהוב שטוף שמש עם סלעים מבצבצים מהים. מסביב לחוף תחושת ג׳ונגל פראי והכל פה באמת ממש מוגזם ביופיו. האופן שבו הירוק של הג׳ונגל משתלב עם החול הזהוב והים הקסום הופך את החוף הזה לחוויה של פעם בחיים.

סילבר ביץ׳ בפוקט

קו נאנג יואן ליד קו טאו

חוף עוצר נשימה. באמת שאין דרך יותר טובה לתאר אותו. מעבר לחול הלבן, הים הקירסטלי והנוף הירוק שמעטר את הקלות, יש פה משחק מקסים עם גאות ושפל ובכל חלק של היום החוף נראה קצת אחרת. אנחנו ממליצים לקחת סירה מקו טאו ולבלות בתוך החלום הזה כמה שעות טובות.

כשאתם מתכננים את הטיול לתאילנד חפשו את האיזון המתאים לכם בין כל האטרקציות השונות אבל אל תשכחו את החופים האלה. הם באמת חלום אמיתי.

אתם לא בחלום-ארבעת החופים הכחולים ביותר בתאילנד

מה היה לנו עד עכשיו?