נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ארבעה חופים עם אטרקציות ימיות לכל המשפחה

תאילנד, ארץ סיאם המפנקת מלאה בחופים יפיפיים שיגרמו לכם להרגיש בתוך חלום. כל מי שביקר בה יודע כמה היא מדהימה ויפה. תאילנד לא מפסיקה להפתיע לרגע, לא משנה אם אתם מטיילים לבד, בזוג או כמשפחה. אם החלטתם לטוס במסגרת משפחתית, תאילנד יכולה להעניק לכם כיף משפחתי מלא חוויות בלתי נשכחות.

בתאילנד תוכלו למצוא אין ספור הרפתקאות משפחתיות והפופולריות ביותר הן האטרקציות הימיות. אז מה הכי כדי לעשות ואיפה? הכנו לכם מדריך מקוצר ממליצים לכם לגזור ולשמור או לפחות לעשות צילום מסך. יאללה מתחילים.

 

חוף לאמיי, קוסמוי

בקוסמוי, אי קסום בדרום תאילנד, תוכלו למצוא מגוון רב של אטרקציות ימיות. אחד החופים המומלצים עם אווירה משפחתית ועם הרבה אטרקציות הוא חוף לאמיי Lamai Beach. שם תוכלו למצוא את שלל הפעילויות הבאות:

בננה – חוויה מתאימה לכל המשפחה משעשעת ומגבשת מאד. בואו לעשות צחוקים עם הילדים שלכם וכמובן להרטב כהגון!

אופנועי ים – אטרקציה קצת יותר רצינית המתאימה עבורכם או עבור בני הנוער שלכם, שישתגעו על האטרקציה הזו. אנחנו ממש ממליצים עליה כי אופנוע הים מעניק תחושת חופש מדהימה.

גלישה על המים – אחד מסוגי הגלישה הנפוצים והמהנים ביותר הוא גלישה על המים כשסירה מושכת אתכם בזמן שאתם עומדים על גלשן. התוצאה המהירה ומלאת האדרנלין ממש כיפית! אל תפספסו!

חוף לאמיי, קוסמוי

דון פי פי, קו פיפי

פיפי הוא אי קטן במזרח תאילנד והוא ידוע בחופים יפים ומדהימים. החופים ב-Phiphi Don ו-Phiphi Leh מתאימים לספורט ימי והם גם מציעים הרבה סוגים של ספורט ימי אבל ההתמחות שלהם פה היא צלילה וסנורקלינג.

 

ריילי ביץ׳, קראבי

קראבי היא אחד האזורים המרשימים ביותר בתאילנד, הוא מלא בחופים כל כך יפים שהם נראים מעולם אחר. אחת האטרקציות המרכזיות שם היא החוף Railay Beach – אחד החופים הכי מפורסמים בכל תאילנד. פה מציעים פעילות ימית מסוג קצת אחר: טיפוס סלעים על הסלעים עוצרי הנשימה המקיפים את החוף. אם הילדים שלכם גדולים, או לפחות חלק מהם, קחו אותם להרפתקה המדהימה הזו!

ריילי ביץ׳, קראבי

חוף קורל איילנד, פוקט

הרבה משפחות בוחרות לטוס ישירות לפוקט, וזו בחירה מעולה שמתאפשרת מאז שהתחילו הטיסות הישירות לפוקט. פוקט הוא אי יפיפה עם חופים מרגשים ואווירה נהדרת שמשתנה מאד מחוף לחוף. קורל איילנד הוא יעד צלילה מעולה ואפשר להתנסות בשחיית שנורקלים קלילה אבל פשוט מהממת. תוכלו למצוא על החוף עוד סוגי כיפיים של ספורט ימי כגון – קיאקים, סירות ובננה.

תוכלו גם לבחור ללון שם לכמה לילות ולהנות מכל מה שיש לחוף להציע. אנחנו ממש ממליצים על החוף הזה למרות שהוא מרוחק יחסית. בפוקט יש עוד חופים רבים כמו Patong Beach ו-Kata Beach, המציעים מגוון של פעילויות ספורט ימיות כמו גלישת רוח, צלילה וסנורקלינג, הם פשוט יותר תוססים. אז קדימה לארוז את הילדים וצאו איתם להרפתקה של פעם בחיים, שבהחלט תרצו לחזור עליה עוד פעם.

ארבעה חופים עם אטרקציות ימיות לכל המשפחה

מה היה לנו עד עכשיו?